Perjuangan Laskar Muda

Perang terus berlanjut memapah setiap luka menusuk, mata sayup menghitam berjuang tiada henti tuk menafsirkan setiap hembusan dan langkah tertatih sambil mengibarkan keringan perjuangan. generasi muda tunjukan tempramen mu yang tulus penuh kejujuran buang semua akal busuk sang komunis dengan sistem liberal yang berangin dengan otak-otak pembudakan. pikirkan dan jalankan misi awal sang laskar pejuang membom semua kecoak -kecoak busuk yang selalu menebarkan bau dan menjijikan.

Prinsip sebuah lembaran hakekat dalam hakiki sebilah perjuangan tumpas bandit berdasi tak bermoral tuntun rakyat kecil tuk berkarya dalam titisan sang malaikat berjuba putih, dengan bentangan tirai pembangkit semangat para laskar muda tuk angkat ambisi sang pemikir dalam kemajuan tanah keabadian negeri ini.

Biarkan bibir mengering dalam getir pekat dlam meluluh lantakan penyobong yang berpikir picik mengorasikan kekosongan dlam memperkaya diri dan forum dan organisasi berlapis para pejabat. luapkan jerit orasi ucap dengan lantang singkarkan para akar-akar komunis dan liberal yang membawa nama kepercayaan dengan siasat merusak generasi akar muda.

Ya Rosul turunkan perisai pelindung buat kami para hamba yang ingin tegak lurus mengikuti jejak dan ajaran mu…Ya robbi Bimbing kami dengan setiap tetes tangis ini tuk memaparkan isi hati yang membumbung tinggi dalam sujud tersungkur tuk kembali kemunajatan pelipih berlapih segenap tawadu memohon pengampunan….

%d bloggers like this: